Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. július 31. 09:39 - Nemes Lenke

Honnan-hová

 

Szia!



47432_1353030516915_5108485_n.jpgNemes Lenke vagyok, és nagyon örülök, hogy rátaláltál erre a blogra. Az a célom vele, hogy hasznos ötleteket, tanácsokat adjak a mindennapi marketingedhez, hogy ettől sikeresebb legyen a bizniszed. 

Érdekes úton-módon keveredtem a marketing világába, de azt hiszem itt végre megtaláltam a helyem. :)

Mérnöki tanulmányaimat igyekeztem anyagilag megtámogatni, amikor elvállaltam egy diákmunkát a Clearwater Kft.-nél 2012-ben, ami gyakorlatilag a telefonkönyv bizonyos szempontok alapján megszűrt sorainak excel táblába történő kézi digitalizálása volt. (Igen, lemásoltam néhány telefonkönyvet.. nagyjából 40.000 sorig vezettem róla statisztikát.. ez talán az első 2 hónap lehetett..) :)

Ahogy teltek a napok a telefonkönyv felett görnyedve, néha-néha besegítettem más feladatokba is, így szép lassan rájött a sales osztály vezetője (Haffenscher Hajnalka), hogy elég sok mindenhez értek. Így örököltem meg elég gyorsan a cég Facebook oldalának kezelését is. Az első fél évben sikerült össze stand up-olni 0 Ft-ból 4000 követőt. Ezen a sikeren felbuzdulva egyre több "ügyfélszerző" feladatom lett, míg végül 2013-ban felvettek teljes állásban is, mint sales és marketing asszisztens. Ez a pozíció akkor magát a marketing osztályt jelentette a cégnél. :)

Ekkor már rendezvényeket szerveztem, prezentációkat gyártottam, szóróanyagokat, molinókat terveztem, ajánlatokat készítettem, blogot írtam, Facebook oldalt és hirdetéseket kezeltem, kampányokat terveztem és belső folyamatokat is segítettem átszervezni, hogy egy új, a cég számára profitábilisabb szerződés formátumot be tudjunk vezetni... és még ki tudja mit nem csináltam...

Az ottani munkám során ismertem meg Szombati Orsit személyesen, és most már együtt dolgozunk 2014 kora tavasza óta, amikor a Sales Akadémia- Marketing Kivitelezés üzletágának projektvezetője lettem.

A mostani feladataim nagy részét az teszi ki, hogy az üzletág ügyfeleinek tervezek és készítek hírleveleket, kampányokat, blog cikkeket, sajtó megjelenésekhez-, sales videókhoz-, weboldalakhoz szövegeket, csali anyagokat, automata sorozatokat, közösségi oldalakra tartalmakat (Facebook, Youtube, Pinterest...). 

Gyakorlatilag a fő feladatom, és egyben a szenvedélyem is az a szövegírás, a többi pedig a technikai megvalósítás, amit most már elég sok platformon kivitelezek is, így egy átfogó univerzális tudással igyekszem megvalósítani az ügyfeleink elképzeléseit. 

Ma pedig azzal a gondolattal keltem fel, hogy újra szeretnék blogolni. Arról, amit annyira szeretek, az írásról. :)

 

Címkék: kezdetek
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr97667768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása