Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. augusztus 16. 09:59 - Nemes Lenke

Mitől lesz szerethető, őszinte a szöveged?

Ahhoz, hogy a marketing és sales üzeneteid átmenjenek az olvasóid/vásárlóid számára fontos, hogy megértsék és elhiggyék, amit leírsz. 

1656196_10201223884390270_1165167780_n.jpgBármit  is írsz le, mindig az legyen az első lépés, hogy beleképzeled magad a vásárlód bőrébe. Átgondolod, hogy milyen problémájára nyújtasz megoldást, milyen tényleges hasznot hoz neki a portékád, hogy miért éppen a te cuccodat vegye meg, milyen kétségei lehetnek? Hiszen amikor találkozik a hírleveleddel, sales oldaladdal neki is ezek lesznek az első gondolatai.

Arról már írtam korábban, hogy hogyan és miért képzeld el a vásárlódat.. ha ezzel is készen vagy, akkor ideje nekilátni az írásnak.

Ha készítesz vázlatot, az egyes pontokhoz érdemes kulcsszavakat is felírnod, amelyekkel érzékeltetni, súlyozni tudod a mondókádat. 

Pl. Cica hámokat forgalmazol. 

Fényvisszaverő csíkos hámhoz készítesz leírást:

  • Probléma: elkószáló cica, sötétedésben nehezen látható a cicmóka
  • Tényleges haszon: nem tud elszökni a macskusz, az autósok és a bringások is jól látják messziről is, így kisebb eséllyel éri baleset
  • Miért a te cuccod vegye meg: mert most ajándék házhoz szállítás, cica jutalom falat, kiskutya füle van hozzá, mert egy neves kutatóintézet minősítése alapján x%-kal kevesebb baleset érte az ilyen hámot hordó szőrgombócokat, mert A SAJÁT CICÁDRA IS ILYET ADSZ, HOGY BIZTONSÁGBAN LEGYEN..
  • Kétségei: szeretni fogja-e a cica, hozzá tudja-e szoktatni, nem szakadhat-e el, ha elszökik mégis, akkor nem akad-e be a faágakba, és fújtja meg a kis bolhazsákot..

 A vásárló attól fogja megvenni a cuccod, ha őszintének tűnsz. Ezt a legegyszerűbb egy személyes példával illusztrálni, akár termékfotónak is beteheted, hogy ilyen vagy te, a cuccod és az azt hordó macskuszod. 

Szerethető attól lesz, hogy minden kétségre felelsz vele, van egy sztorija. Tudom, ez egy bigyókat áruló webshopnál őrült nagy munka, hogy minden kacathoz készíts egy kis történetet, de figyeld meg, hogy azok a termékek sikeresebbek lesznek, ahol van egy személyes sztori a leírásban. 

Ezt nyugodtan teszteld le hirdetéssel is. 

Pl. Vicces kütyüket árulsz: eltűnő tintás toll:

  • A verzió: Eltűnő tintás toll. 5 perc alatt eltűnik a felirat
  • B verzió: Eltűnő tintás toll, a tökéletes április elsejei trükk az osztályfőnöködnek, vagy épp a főnöködnek. (akár egész évben!) Keress egy ürügyet, csend el a saját tollát, és ajánld fel a Te spéci tolladat helyette. A reakciókat pedig figyeld. Alig 5 perc múlva komolyan meg fog lepődni a megtréfált személy, hiszen mindaz, amit eddig írt köddé foszlik, legyen az egy rossz jegy, vagy egy új utasítás.. 

Jó sztorizást! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr907685704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása