A vevői elégedettség egyik legjobb mutatója egy szuper referencia. A legjobb, ha kérni sem kell, hanem magától adja a kedves vásárló.
Remélem, azt nem kell neked bemutatnom, hogy miért jó, ha vannak referenciáid.. inkább csak azt, hogy hogyan érd el, hogy sok legyen és hatásosak.
A „köszönöm, minden rendben volt az ügylettel” típusú referenciák egy marketinges számára fabatkát sem érnek. Egy vevőszolgálatos vagy egy nagy cég tulajdonosa megveregetheti ilyenkor a saját vállát, de ez nekünk kevés. Nekünk igazi, ízig-vérig lelkes köszönetnyilvánításra van szükségünk, ami a többi érdeklődőt is befűti.
Különben csak pazaroljuk a helyet a honlapunkon, és azt az értékes időt, ami az olvasó meggyőzésére rendelkezésünkre áll. Pontosan ezért van arra szükséged, hogy kicsikarj egy olyan referenciát, mint ez:
„Lenke! Annyira szuper vagy, ezt nem hiszem el, hogy még hangfelvételes szamárvezetőre is volt gondod!!! :) Minden anyag 110%-os, köszönjük szépen Neked, a remek kidolgozásokat! Anita és Gyuri”
Ebben jól láthatod, hogy van egy „hűha” elem, ez a bizonyos kis plusz, ami egy sales videó szövegének felmondása volt hangjegyzetbe. Azért, hogy a hangsúlyozást, a szüneteket jól tudja belőni az, aki majd elmondja.. nekem ez kb. 5 percemet vette igénybe, és nulla forintba került, cserébe pedig az ügyfelem olyan segítséget kapott, amivel sokkal könnyebben és olcsóbban tudja elkészíteni a sales videóját, hiszen nem kell 25x felvenni, mire sikerül emberinek hangzó módon elmondani azt a szöveget..
Tehát, ahhoz, hogy kiváltsd a valódi örömöt és élményt a vásárlódból kell egy kis plusz:
- egy extra gyors postázás
- egy meglepetés ajándék
- egy személyes átadás
- egy köszönő képeslap
- egy exkluzív meghívó ügyféltalálkozóra
- egy dedikálás a könyvedbe
- egy hangjegyzet a szöveg mellé…
Valami olyan, ami több, mint amit várt, és értéket ad számára! Ezek után örömmel fog ilyen lelkes referenciát adni!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.