Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. szeptember 01. 10:00 - Nemes Lenke

Bizalom, a siker alapja

Ugyan úgy, mint az emberek esetében, a termékek, szolgáltatások esetében is fontos a bizalom. Ha valamiben nem vagyok 100%-ig biztos, nem érzem hogy az jó lesz nekem, valószínűleg nem fogom megvásárolni. 

A bizalom egy roppant bonyolult dolog. Egy olyan érzés, amit racionális érvekkel nem tudunk megindokolni.

Bizalmat építhetsz:

  • nyílt kommunikációval
  • korrekt ajánlattal
  • próbalehetőséggel
  • vevői referenciákkal
  • részletes, őszinte bemutatással
  • ha nem vagy olyan mint a többi (nem állítod, hogy a te terméked a legjobb, legminőségibb, legtrendibb..)
  • ha nem nyomulsz (erről tudok egy szuper könyvet, kattints ide és ismerd meg!) 
  • legyél türelmes és figyelmes
  • személyes bizalom az értékesítő iránt, hihető és őszinte legyen aki az ügyfelekkel kommunikál.

Most azt mondod magadban valószínűleg, hogy "hiszen ez rám mind igaz", mégsem megy úgy a biznisz, ahogyan mehetne. 



25_166082_675736_148a9db79588ea24328d9701f4e43f36_720e8b_301.jpgItt jön a magic. Ahogy az poszt elején írtam, a bizalom egy irracionális, szavakkal nehezen indokolható dolog. Van egy olyan varázslat, amit éreznie kell az érdeklődőnek, hogy vásárló, mi több hűséges vásárló legyen. 

Mindenkivel megesik, hogy bedől egy hihetetlen árakciónak, vagy egy csilli-villi termékleírásnak, azonban, ha a vásárlás után kételye támad, hogy rosszul döntött.. bottal ütheted a nyomát, soha többé nem költ nálad egy forintot se, hiszen megrendült a bizalma. 

Nem húzlak tovább.. 

Ahhoz, hogy ezt a bizalmat megkapd, és meg tudd tartani: fontos, hogy a vásárlód érezze azt, hogy nem csak a saját üzleti érdekedet nézed, hanem valóban segíteni akarsz neki, hogy hiszel benne, hogy a te terméked/szolgáltatásod: könnyebbé, jobbá, szebbé teszi az életét. Tenni akarsz másokért. Azért dolgozol, hogy a világ egy jobb hely legyen, és csak egy mellékes dolog, hogy ebből te is megélj. Ha ezt kommunikálod kifelé, és a tetteid is visszaigazolják, akkor a vásárlók elkezdenek hinni, bízni benned. Sőt, ha ügyesen csinálod egészen fanatikus vásárlókat nevelhetsz így, akik a legnehezebb időkön is át fognak juttatni téged. Támogatnak, ha valaki rád támad, őszintén és lelkesedéssel ajánlanak tovább, sokszor a tudtukon kívül is.. 

Címkék: bizalom
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr47746144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása