Korábban már írtam a piackutatásról egy kis ízelítő cikket. Ezt a gondolatot tovább vittem, és tegnap debütált a Sales Blogon a cikk folytatása.
Fontosnak éreztem tovább vinni ezt a témát, hiszen nem csak marketinghez ad ötleteket, információkat, hanem a stratégiai döntésekhez is racionális alapot ad. Így nem kell wannabe vállalkozónak lenned ezentúl és intuitív módon belevágni kockázatos üzletekbe.
Többek közt a miért, hogyan és persze a mikor kérdésekre kerestem a választ az új cikkben. Ha érdekel a téma (márpedig, ha vállalkozol, akkor szükséged van rá..), gyere és olvasd el a Sales Blogon! :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.