Igen, kell.
Bocsánat, ha egy kicsit nyersnek érzed a felvezetést. :) Több ügyfelünknél is tapasztaltuk, hogy nehezen állnak rá arra, hogy ugyan azt az üzenetet többször is megosszuk kisebb változtatásokkal.
Pedig:
- az információ tengerbe elvesznek az üzeneteid, alig lesz 1-2 ember aki még 2 nap múlva fel tudja idézni, hogy mit is osztottál meg. (és mint tudjuk egy infóval 7-27 alkalommal kell találkoznia egy olvasónak, hogy bejusson arra a szinte, hogy vásárlás legyen belőle)
- mindig vannak új követők, akik számára hasznos lenne a cégedről is többet megtudni, a szolgáltatásokat, termékeket megismerni. (tudod, egy újszülöttnek minden vicc új..)
- konvergál a nullához azoknak a száma, akik kimondottan nap, mint nap felkeresik az oldaladat és átböngészik, hogy miket írtál az éternek. A többség csak arra a posztra kattint esetleg, amit a saját hírfolyamában megmutat neki a nagy kék háziúr. Éppen ezért lehet, hogy a hasznos tartalmaidat soha nem látja, csak a hirdetéseidet..
- szükséged van rá, hiszen egy adott tevékenységi körben mozogsz, nem tudod minden nap 2x feltalálni a spanyol viaszt, hogy valami forradalmian újat hozz a követőknek..
Szóval tessék ismételni a tartalmat.
Hogyan NE csináld?
- korábbi bejegyzés újra megosztása: Főben járó bűn.. így mindenki aki látja tudja, hogy annyira lusta vagy normális tartalmat készíteni, hogy a ctrl+c, ctrl+v mágikus billentyűkombinációt is lusta vagy használni.
- 2 naponta újra posztolni a varázs billentyűkkel ugyan azt.. tarts egy kis hatásszünetet, adj 2-3 hetet egy-egy totális másolásnak
Hogyan csináld akkor?
- Vedd a fáradtságot és kicsit írd át a szöveget, hogy ne mindig ugyan úgy kommunikáld önmagad.
- Keress mindig egy picit más nézőpontot ugyan ahhoz a témához.
- Ha linkelsz pl. blog cikkeket akkor a kísérő szövegeket is tessék átírni, és a link szövegét is. Vedd úgy, hogy tesztelsz épp.. Melyik szöveg hatékonyabb.
- 1-1 tartalmat pl. a szolgáltatásod bemutatását hetente egynél többször ne tedd közzé. Általában van egy kemény mag, aki rendszeresen látja a posztjaidat, ne menj az idegeikre..
- Fűzz hozzá mindig valami aktualitást, és ha a témád nem elég bevállalós, akkor kerüld a sikamlós összekötéseket (pl. aktuálpolitika.. vagy a népcsoportok természetes vándorlási ciklusai)
Szóval, újrahasznosításra fel!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.