Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. október 07. 10:00 - Nemes Lenke

Sokcsatornás szórakoztatás

Talán még emlékszel jó néhány éve a Startlapnak volt egy nagyon izgalmas kampánya. Online bannerekkel, hirdetésekkel, matricákkal a neten, a magazinokban, az utcán, a TV-ben nyomták azt a kis amőbát, hogy fotózd le magad vele és küldd be a nyereményjátékra. 

treasure-map.jpgAttól volt annyira sikeres, hogy egy-egy embert 2-3-4 csatornán is elértek. És ez még ma is működik, ha ugyan az az alap infó több csatornán, kis mutációval érkezik akkor sokkal jobban megmarad tudatos és tudatalatti szinten is. Ma már gyakorlatilag a remarketing lecsökkenti ezt a feladatot, hiszen követi az éteren át az érdeklődődet, ugyanakkor most is kell legalább 2 csatorna egy sikeres kampányhoz. 

Például:

Küldd ide-oda a részletekért a követőket (e-mailből FB-ra, vagy Pinterestre, onnan a weboldalra), így sok csatornán, kis infókkal áll össze a kép. (ehhez persze úgy kell kitalálnod a kampányt, hogy érdekes legyen és akarják megtudni a részleteket, de ne bonyolítsd túl, hiszen akkor elveszhet az érdeklődés.)

Szerintem az az egyik legjobb módszer, ha előre kitalálod a bejárási útvonalat és azon "rugdosod" végig az érdeklődőket, minden új állomáson összefoglalva a korábban megtudottakat.  

Miért jó ez?

  • Mert aktívak a platformjaid: pinterest, intagram, Facebook, honlap,
  • Mert kihívás, szórakoztató játék az embereknek, akik szeretnek kutakodni, 
  • Mert sokkal több infó jut be tudat alatt, és sokkal gyorsabban, interaktívabban megvan az a bizonyos impulzusszám, ami vásárlásra bírja az embereket

Ha ügyesen csempészed bele a játékba egy termékedet, vagy szolgáltatásodat, akkor maguk sem fogják érteni miért, de hirtelen szükségük lesz rá. 

Kalandos kampányra fel!

 

ui: Így Karácsony előtt azt hiszem ez egy szuper lehetőség Neked is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr237889222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása