Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. november 17. 10:00 - Nemes Lenke

Pánikkampány?- idén inkább hagyd ki belőle a parafaktort!

Talán Te is találkoztál már azzal az érzéssel, hogy "te jó ég, órákon belül indul a kampány, de vajon minden frankó lesz?".

Ez persze teljesen normális, pláne egy év végi, sok csatornás kampány esetében, ahol számtalan kérdés merül fel:

  • jól be vannak állítva a mechanizmusok?
  • jók a sales szövegek?
  • minden szöveg készen van?

  • minden oldal megnyitható mobilon/ asztali gépen?
  • a tartalmak gyorsan betöltődnek?
  • az ajánlat elég vonzó lesz?
  • a lepattanókat össze tudom gyűjteni a downsell ajánlatra?  Az is elég vonzó?
  • a cross sell, up sell ajánlatom működni fog? Sokan élnek majd vele?
  • elég figyelemfelkeltő a hirdetésem?
  • működni fog a remarketing?
  • jól határoztam meg a célcsoportot, működni fog a szegmentálásom?
  • minden kolléga tudja a dolgát, ismerik a részleteket, ha valaki telefonon érdeklődik?
  • van elég termékem?
  • adok ajándékot a vásárlásért? ha igen az is örömöt fog okozni a vevőnek?

.. és még sorolhatnánk napestig. Éppen azért én azt javaslom, hogy fogj egy jó nagy papírt, és tervezd meg a részeteket!

Amikor kampányt készítünk, én azt szoktam csinálni, hogy felrajzolom a mechanizmusokat, valahogy így:

 img_1556.JPG


Persze egy konkrét kampány esetében benne vannak a paraméterek is.. az ajánlatok, a levelek címe, tartalmi felvetés, a hirdetések célcsoportjai és egyéb 5letek, ami még jön hozzá.

Ezt követően, az egyes elemeket egy jó nagy táblázatba összegyűjtöm:(azért jó nagyba, hogy minden 5let beleférjen..)

  • Hirdetés 1,2,3.... amikor készen van lepipálom őket.
  • E-mailek: 1,2,3... ha le vannak ellenőrizve, beidőzítve, és beállítva a szűrések, a háttér csoportok, akkor szépen lepipálgatom őket. Itt azt szoktam csinálni, hogy a leveleket megírom egy blikkre, ahogy kijön egy szuszra, mert általában így lesz a legtermészetesebb, legkevésbé nyomulós a szöveg.. és egy másik napon olvasom át és állítom be a hozzá tartozó automatizmusokat. A táblázatba ezeket is le szoktam írni, nehogy kimaradjon valami.. 
  • ...

és így tovább a kampány többi elemével is.

Az, hogy ha egyben látod az egész mechanizmust, sokkal könnyebben össze tudod rakni, nem fogsz elveszni a részletekben és nem lesz lekezeletlen útvonalad sem.. 

Ezzel el tudod kerülni azt, amikor kéz tördelve pánikolsz az indulás után, hogy vajon minden jó lesz-e?

Tervezz előre, készítsd el az elemeket legkésőbb kampány előtt 2-3 nappal, így lesz időd végig tesztelni az indulás előtt. Ez a karácsonyi kampányaid esetében hatványozottan igaz, hiszen az év végi reklámzajban, stresszben sokkal gyorsabban feladja az érdeklődőd, ha valami nem működik, mint békeidőben... :)

 

Sikeres kampányt! 

 Ha pedig segítségre van szükséged: katt ide!

 

Címkék: kampány pánik
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr688080478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása