Sokan azt érezzük, hogy túl sok lesz belőlünk a 6.-7.-8. kampánylevél, ránk unnak és egyszerűen leiratkoznak a drága pénzen megszerzett minőségi feliratkozóink.
Íme 5 trükk, amivel lazíthatod a "kampánynyomást":
- 2-3 kő kemény sales levél után küldj ki egy egyszerű blogajánlót.. arra az egy dologra figyelj, hogy ha a kampányleveleid reggel mennek, akkor a blogcikket délután, estefelé küld ki, például egy tréfás tárgymezővel.
- Ugyan így megszakíthatod a kampányt egy rövid kis kérdőívvel, amivel akár a kampány fogadtatását is felmérheted, rákérdezhetsz arra, hogy mi az ami tetszik az ajánlatodban, mi az ami magyarázatra szorul.. etc.
- Közbeszúrhatsz egy nyereményjátékot, ami erősíti a kampányod, ezt akár egy poszt alapú Facebook játékkal is megteheted. Ugyan így akár egy hashtag játékot is játszhattok az Instán, ezt is sokan fogják értékelni.
- Indíthatsz egy beszélgetést kapcsolódó témában: blogon, Facebookon vagy akár egy videó alatt a Youtube-on is.
- Tréfás levél. Törd meg a sort, és egyszerűen iktass be valami vicceset. Pl. a cég kabalája, arca csináljon valami vicceset a kampánytermékkel. A Clearwaternél mi gyakran használtuk arra a kabalajelmezt, hogy ballonokkal súlyzózzon.. :)
Ezek nagyon jól tudnak jönni most a karácsonyi zajban is. Amikor mindenki szinte egyszerre akarja eladni a termékeit, kihasználva azt, hogy az ünnepekre való tekintettel sokkal könnyelműbben költekezünk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.