Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. november 30. 10:00 - Nemes Lenke

Hogyan ne csinálj játékot a Facebookon?

Sokan most, hogy jönnek az ünnepek költséghatékonysági szempontból kigondolták, hogy itt az ideje posztjátékokat csinálni, hogy jöjjön a sok lájk?!? és persze a vásárló?!?

Jelmagyarázat: 

lájk?!?: ha ezt gyűjtöd, akkor van egy rossz hírem pontosan nulla forintot ér. Sőt.. ha majd egyszer szeretnél normálisan is kommunikálni a célcsoportodnak látni fogod, hogy a sok lájk, amit olyanok adtak az oldaladra, akik a nyereményjátékra jöttek jelentősen megdrágítják a normális, céllal történő kommunikációt, mert miattuk nem éred el a valós célközönségedet organikusan... 

vásárló?!?: a nyereményjáték egy speciális réteget vonz be: azt, amelyiknek a 90%-a soha nem lesz vásárló, és akkor vissza is csatoltam az előző ponthoz.. 

Némi kitérő után:

Az oszd meg és lájkold a posztot és nyerhetsz egy kiskutyafülét típusú játékokat miért NE csináld?

1. Mert TILOS, a Facebook játékszabályzata szerint, nem kérheted, hogy osszon meg egy képet

2. Mert FELESLEGES: a virulencia valamikor évekkel ezelőtt elveszett.. pláne a nyereményjátékok esetében (sőt az összeesküvés gondolat: még a nagy kék háziúr direktbe is gátolja valószínűleg az olyan posztokat, amelyeknek a szövege utal arra, hogy nyerj..) 

3. Mert ÚGYSEM TUDOD ELLENŐRIZNI, nem látsz minden megosztást, és az automata sorsoló alkalmazások sem tudják a megosztásokat ellenőrizni, így igazságtalan sok játékossal szemben, ergo lejáratod magad, hogy tisztességtelenül játszol.. és itt ismét visszacsatolás az első ponthoz..  :)

Szóval NE csinálj oszd meg és nyerj posztokat!

Tegyél fel kérdést kelljen rá kommentelni, vagy csak lájkolni.. de NE KÉRJ megosztást.. Legyél idén Fair magaddal és a követőiddel, ne próbáld bevonzani a virulens faktorral a nem létező vásárlóerődet. A vásárlóid nem erre fognak valószínűleg ugrani. 

share2win_blog_01.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1008125950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!