A kis és középvállalkozások esetében szinte kötelezővé tenném, hogy a vállalkozásnak legyen egy hivatalos arca. A cégvezető, egy kolléga, egy színész.. Bárki. Csak…
Fogós kérdés, és iparáganként változik az elvárás a közösségi felületek kommunikációját illetően, de azért van egy fontos szempont, amit talán érdemes szem előtt…
Az egyik legsikeresebb módszer a közösségi oldalakon, ha valódi közösséget, csapatot építesz. Ezt egy céges oldal ritkán tudja megtenni, ha nem egy közismert "Love Brand" - mint a Milka vagy a Coca Cola. Akkor…
Mondhatnám, hogy ülj le és Let's do it! de 10-ből 9 embernek ez így nem megy. (én valahogy azt hiszem, hogy beletartozom a maradék 1-be, de nekem ez a munkám sok-sok gyakorlás van már benne.. :) )
Szóval, mielőtt neki…
Döbbenet, hogy 4-5 évvel ezelőtt, még gyakorlatilag a cégek nem is tudták, hogy mi az a közösségi média, és hogyan lehet belőle pénzt csinálni. Amíg az Iwiw még csak meghívásos…
Sokan tudják, hogy fontos a vásárlói, érdeklődői adatbázisok építése, de sajnos még ma is kevesen csinálják ezt jól. A lista az a csodafegyver, amiből újra és újra…
A fenti témáról könyveket lehetne írni, sőt voltak is többen akik megtették, ezért én nagyon kivonatosan csak a lényeget szeretném összefoglalni:
egyszerű
könnyen átlátható
célorientált
felhasználóbarát
informatív
Egyszerű: szorítkozz a lényegre! Csak annyi…