Minden nap marketing - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://mindennapmarketing.blog.hu/2017/09/20/hogyan_gyozd_le_a_mondatkigyokat/full_commentlist/1#c33812912
Válasz erre: Hogyan győzd le a mondatkígyókat?
2017-09-22T08:30:35+02:00
2017-09-22T08:30:35+02:00
Nemes Lenke
http://blog.hu/user/1022626
<a href="http://mindennapmarketing.blog.hu/2017/09/20/hogyan_gyozd_le_a_mondatkigyokat?full_commentlist=1#c33808698" class="reply_nick_614349" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33808698 );">@czinimini</a>: Köszönöm az észrevételedet. Kinagyítva szerintem el lehet olvasni nagyjából, de nem is ez a lényege, hanem a szemléltetés. :) <br />
De természetesen hétvégén elkészítem gépen a két vázlatot és kicserélem a képeket. ;)
https://mindennapmarketing.blog.hu/2017/09/20/hogyan_gyozd_le_a_mondatkigyokat/full_commentlist/1#c33808698
Válasz erre: Hogyan győzd le a mondatkígyókat?
2017-09-21T14:02:21+02:00
2017-09-21T14:02:21+02:00
czinimini
http://blog.hu/user/614349
Komoly segítség lenne, ha el lehetne olvasni az írást a fotókon! Egy jó vázlat valóban segít a fogalmazásban. Az sem baj, ha nem körben van, csak úgy egymás alatt.
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/22/nehezen_ertheto_a_termeked_4_tipp_a_vasarlas_beinditasara/full_commentlist/1#c28175384
Válasz erre: Nehezen érthető a terméked? 4 tipp, a vásárlás beindítására
2015-09-23T09:39:36+02:00
2015-09-23T09:39:36+02:00
Nemes Lenke
http://blog.hu/user/1022626
<a href="http://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/22/nehezen_ertheto_a_termeked_4_tipp_a_vasarlas_beinditasara?full_commentlist=1#c28172992" class="reply_nick_71023" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28172992 );">@bravura</a>: Kedves bravura! Köszönöm az építő jellegű kritikádat. Ezentúl sokkal jobban fogok igyekezni. :)
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/22/nehezen_ertheto_a_termeked_4_tipp_a_vasarlas_beinditasara/full_commentlist/1#c28172992
Válasz erre: Nehezen érthető a terméked? 4 tipp, a vásárlás beindítására
2015-09-22T21:16:03+02:00
2015-09-22T21:16:03+02:00
bravura
http://blog.hu/user/71023
Rettenetesen gyenge cikk.....
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/11/lojalis_dolgozo_5_lepesben/full_commentlist/1#c28085168
Válasz erre: Lojális dolgozó 5 lépésben
2015-09-12T12:01:55+02:00
2015-09-12T12:01:55+02:00
Nemes Lenke
http://blog.hu/user/1022626
<a href="http://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/11/lojalis_dolgozo_5_lepesben?full_commentlist=1#c28084512" class="reply_nick_201980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28084512 );">@Boka1</a>: Például, ahol én dolgozok, a Sales Akadémián ;)
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/11/lojalis_dolgozo_5_lepesben/full_commentlist/1#c28084512
Válasz erre: Lojális dolgozó 5 lépésben
2015-09-12T10:42:53+02:00
2015-09-12T10:42:53+02:00
Boka1
http://blog.hu/user/201980
Van ilyen?
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/08/7_klasszikus_hiba_a_kozossegi_mediaban_nem_csak_cegeknek/full_commentlist/1#c28043702
Válasz erre: 7 klasszikus hiba a közösségi médiában (nem csak cégeknek...)
2015-09-09T16:11:51+02:00
2015-09-09T16:11:51+02:00
Nemes Lenke
http://blog.hu/user/1022626
<a href="http://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/08/7_klasszikus_hiba_a_kozossegi_mediaban_nem_csak_cegeknek?full_commentlist=1#c28040736" class="reply_nick_4547" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 28040736 );">@shitgun</a>: Szia shitgun! Szuper a kérdésed. :) Valószínűnek tartom, hogy kevesen fognak ilyen hashtagekre rákeresni, de nem kizárt. Pláne, ha gyakran használod, és látják az ismerőseid, olvasóid, követőid- lehet hogy ők rákattintanak és nyugtázzák, hogy ez a te egyedi címkéd. Előbb utóbb lehet, hogy lesz más is, aki ezt elkezdi használni, mert megtetszik neki. <br />
Maga az értelem a # használatánál abban rejlik, hogy egy adott téma(vagy esemény) iránt érdeklődőknek nyújt segítséget a tartalomgyűjtésben. Éppen ezért a releváns hashtagek használatát javaslom csak. Könnyen elértéktelenednek a tucat hashtagek, ha nem azt mutatják meg, ami után érdeklődik az ember... és akkor semmi értelme nem lesz ezeknek a címkéknek. Nem fogja javítani a felhasználói élményt.
https://mindennapmarketing.blog.hu/2015/09/08/7_klasszikus_hiba_a_kozossegi_mediaban_nem_csak_cegeknek/full_commentlist/1#c28040736
Válasz erre: 7 klasszikus hiba a közösségi médiában (nem csak cégeknek...)
2015-09-09T10:12:18+02:00
2015-09-09T10:12:18+02:00
Ezt a hashtag dolgot egyébként magyarázza már el valaki nekem. Elvileg arról szólna ugye, hogy kereshetőek legyenek a bejegyzések, vagyis ha kiteszem a VW Golfomat, és tagelem, hogy #golf, akkor a többi golfbuzi rátalál és öröm. Na de akkor mi az értelme az olyan hashtageknek, - és ezekből van több, sőt, én kb csak ilyeneket látok - hogy #demarhajótebédeltem, #szupernyárihangulatban, vagy #imádomaviszkikólát., és a hasonló baromságok. Ezek mi a francra jók, valaki valaha rá fog keresni arra, hogy #szeretemakiskutyámat?