Az egyik legnépszerűbb marketing eszköz a nagy kék háziúr portálja, ugyanakkor sokan mégis elkövetnek néhány olyan hibát, amivel ronthatják az üzletük sikerességét.
Azzal, hogy felteszed a nagy kékre a vállalkozásod tudomásul kell venni, hogy kirakatba kerültél, tehát nem mindegy, hogy hogyan és mit osztasz meg a vállalkozásodról.
Éppen ezért kell erre az 5 dologra oda figyelned!
- Töltsd ki a névjegyedet részletesen (név, cím, elérhetőségek, profil, rövid leírás a cégről, a termékek-szolgáltatások köréről)
- Tervezd meg a kommunikációt, frissítsd rendszeresen a tartalmakat az oldalon, terelj róla a weboldaladra forgalmat.
- Válaszolj a kérdésekre, legyen szó hozzászólásban vagy privát üzenetben érkezett érdeklődésről. A legjobb lehetőséged, hogy megragadd az érdeklődőt, ha azonnal válaszolsz neki.
- Figyeld az elemzéseket, időzítsd úgy a posztokat, hogy a lehető legtöbb követőd legyen éppen fenn a Facebook-on (Elemzések/ Bejegyzések menüpont)
- Térképezd fel rendszeresen, hogy a versenytársaid mit csinálnak, miről kommunikálnak, nehogy lemaradj valami fontos piaci történésről!
+1. Figyelj oda a helyesírásra. Se a kreatívokon, se a leírásokba ne legyenek túl nagy bakik, mert az igazán kiábrándító lesz a követőid szemében, hogy még arra se veszed a fáradtságot, hogy átolvasd a mondókád mielőtt kiteszed nekik..
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.