Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. augusztus 12. 10:00 - Nemes Lenke

Minél kisebb a kijelző, annál kevesebb az időd!

Ma reggel azt a következtetést sikerült levonnom a Google Analytics-ből, hogy a felhasználók minél kisebb kijelzőről nézik a tartalmaidat, annál kevesebb időd van meggyőzni őket. Ami valahol teljesen érthető. Hiszen a mobil, és a tablet elsősorban arra való, hogy bárhol a világon gyorsan, fontos információkhoz juthasson az ember, nem pedig arra, hogy órákon át bogarásszon oldalakat. Tudod, ma már az internet felhasználók közel fele mobil eszközről indít kereséseket.  

ado1.jpgÉppen ezért kell úgy optimalizálnod a weboldaladat, hogy a különböző eszközökről bejelentkezők számára csak a legfontosabb, legrelevánsabb információkkal kelljen találkozniuk. 

Ugyan így, a hirdetéseidnél is érdemes szétszedned legalább 2 csoportra: asztali és mobil eszközös célcsoportra az érkező oldalaidat. 

Hiába írsz meg tökéletesen egy sales oldalt, ha a telefonról átkattintó érdeklődőd egy csomó szöveggel találkozik, nagyon gyorsan el fog navigálni. (legalábbis igen kis százalékuk lesz, aki marad és végig olvassa a hosszas liturgiát. 

Én személy szerint 100%-ig annak a híve vagyok, hogy a weboldalakon sokkal több interaktív tartalom legyen, mint szöveg. Kevesebb időt töltünk ma már böngészéssel, és gigantikusan jónak kell lennie annak a 4-5000 karakternél hosszabb irománynak (nagyjából 2 A4-es oldalnyi szöveg 5000 karakter), hogy végig olvassa bárki. 

Tehát, sokkal inkább a gyorsan emészthető tartalmak felé kell elmozdulni a szolgáltatói oldalon is, amit pl. a képekkel (infógrafikákkal, jó termékfotókkal), videókkal érhetsz el. A túlrészletezett leírások, a hosszadalmas sales oldalak az egyszerűbb termékek és szolgáltatások esetében sokkal kevésbé hatékonyabbak!  (természetesen egy olyan területen, mint az üzleti mediáció szükség van a részletes kifejtésre, hiszen a cégek még nem is hallottak olyat, hogy a bíróságon kívül lenne olyan független szervezet, vagy szakértő aki segít a vitákat rendezni az üzleti partnerekkel..)

Ha teheted rövidíts! Szorítkozz a lényegre, az 5 legfontosabb előnyre, érvre, 3 jellemző vonásra a kinek való és kinek nem való részben, és minden egyéb fontos építőkockát egyszerűsíts... 

Azt fogod tapasztalni, hogy ha az érdeklődő valóban a fontos, számára leglényegesebb információkat találja meg, átláthatóan, és nem kell kibogarásznia egy hosszabb szövegből a lényeget, akkor sokkal több időt tölt az oldaladon. Nem hiába fizetsz a forgalom terelésért, mert ha végig olvassa az már egy fél konverzió!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr197692984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása