Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. szeptember 04. 10:00 - Nemes Lenke

Már nem a tartalom a király!

Őrült nagy, és felháborító baromságot olvastam egy hírlevélben nemrégiben. Egy amerikai kutatás alapján íródott a cikk, ami szépen megállapított, hogy  a tartalom fabatkát sem ér a honlapokon.

A kutatásról dióhéjban:

  •  a vizsgált honlapok a magas vérnyomásról szóltak
  •  a tesztalanyoknak el kellett dönteniük, hogy melyiknek hisznek.

A cikk megállapította, hogy a tesztalanyok 94 %-a nem a tartalommal indokolta, hogy miért nem bíznak egy honlapban, hanem a külsőségekkel. A honlap átláthatóságát, használhatóságát hozták fel érvként, és egy szót sem ejtettek a szöveg minőségéről, hihetőségéről. . 

content-is-king-blog.jpgEbből levonni a fenti következtetést szerintem elég meredek húzás. Erről a tesztről hirtelen nem találtam értékelhető leírást, így számomra kérdéses, hogy a teszt alanyok a célcsoport tagjai voltak-e az oldalaknak, vagy csak random összegyűjtöttek néhány embert. 

Hiszen, ha nem a célcsoport alkotott véleményt, akiknek valóban problémája van a vérnyomásával, akkor természetesen nem érdekelte őket a tartalom. Csupán a honlapot nézegették meg, mint egy csoki csomagolását. 

Ha viszont a magas vérnyomással küzdő célcsoportot vizsgálták, akkor pedig nem hiszem el, hogy nem számított a tartalom minősége. 

Fontos, hogy hogy néz ki egy weboldal: átlátható-e, olvasható-e a szöveg, működnek-e a funkciók.. de a célcsoport számára a tartalom az elsődleges szempont. 

Akit nem foglalkoztat eléggé a témád, az valóban csak a külsőségekre fog adni, de akinek Te vagy a megoldás meg fogja bocsátani a kicsit sutább honlapot is. Pláne, ha ajánlásra érkezik hozzád. Ráadásul a keresők sem az alapján rangsorolnak előre, hogy szép-e a design.. 

Tehát továbbra is a tartalom a legfontosabb!

Mérlegelj:

Legyen egy csilli-villi honlapod, ami nem termel pénzt, vagy legyen egy kicsit egyszerűbb weblapod, ami hozza az új ügyfeleket? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr737759100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása