Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. szeptember 28. 10:00 - Nemes Lenke

Tudom, hogy írnom kellene nekik.. de mit?

Gyakori probléma a kisebb-nagyobb vállalkozások esetében, hogy gyűjtik ugyan az e-mail listákat, de nem használják aktívan. Nem kommunikálnak rajta az érdeklődőiknek.. 

hirlevel.jpgA szakemberek folyton azt szajkózzák, hogy muszáj kitalálni egy stratégiát és az alapján rendszeresen írni a listára. ... és ezen szoktak elvérezni a cégvezetők, marketingesek.

"Oké, legyen egy stratégiánk, de mi legyen az? Találjuk ki egy évre előre, hogy melyik hónapban melyik termékünkről küldjünk hírlevelet? .. és ha épp nincs készlet belőle? .. áá akkor inkább hagyjuk, majd írunk, ha van valami tényleg fontos."

Erről én azt gondolom, hogy nem kell ezt ilyen véresen komolyan venni, mégsem kell adhoc jelleggel írnod, ha van hozzá egy teszted.

Ez a teszt nagyon egyszerű, csupán 3+1 kérdést kell feltenned magadnak:

  1. Írtam már ebben a hónapban a listámnak? (havi 1, de inkább heti-kétheti levelet írj, így folyamatosan ott vagy a látómezőben)
  2. Írtam már hasznos tartalmat ebben a hónapban? (2-3 hasznos infó után érdemes 1 sales-es üzenetet küldeni, mert ha csak eladni akarsz, akkor megunnak, és leiratkoznak a hírleveledről)
  3. Melyik termékem eladását kellene megnyomni ebben a  hónapban?

Ebből a 3-ból 3-ra csettintésnyi idő alatt tudsz válaszolni ebben szinte biztos vagyok. Viszont, itt jön a magic:

A hasznos tartalom kérdése.. Miről írj?

Mindenképpen olyan dolgokról, amelyek kapcsolhatóak a bizniszedhez: blog cikk, galéria, nemzetközi hír, országos újság a vásárlóid szemszögéből (pl. számítógép alkatrészeket gyártasz és megint elönti a winchester gyárakat Szingapúrban az ár..tehát neked arról kell írnod, hogy a hazai piacon is az várható, hogy akadozni fog a beszállítás, és emelkedni fognak az árak, erre készüljenek a vásárlók- sőt ha ügyes vagy elrejthetsz egy hajszálnyi kis sales-t benne, hogy most lépjen, aki a közeljövőben tervezett új merevlemezt vásárolni.. és egy linkkel máris tereled..)

Tehát a 4. kérdés a következő:

    +1. Az ötlet, amiről írhatok: Kapcsolódik az üzletemhez és beilleszthető a cégem által képviselt értékrendbe?

Ha a válaszod igen: küld ki a listának! :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr347843302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása