Gyűlölök másra várni, ha valamiért feltartóztatnak, ha szórakoznak az időmmel és ezt kő kemény hisztivel szoktam megtorolni. Néha átadok kacatokat, amikor a párom bizniszelget valakivel. Ha a másik fél késik, megvárat azt bizony ritkán hagyom szó nélkül.
Azért van ez, mert én is megtisztelem a másikat, hogy nem váratom meg, pontosan érkezek, hiszen az ő ideje is pénz, ő is szeretne pihenni, haladni a dolgával. Őszintén hiszek benne, hogy az esetek 90%-ban lehetne időben érkezni.
Ezzel pedig arra szeretnék célozgatni, hogy a bizniszben is oda kell magunkat tenni, hogy ne várakoztassuk meg az ügyfeleket.
Hogyan csináld?
- ha ajánlatot kért, kapjon azonnal egy visszaigazoló e-mailt, majd 1 napon belül hívd is fel (a részletekért vagy csak megköszönni a rendelést, vagy upsellezhetsz is egy jót..)
- ha bejön a boltba, azonnal köszöntsd, és biztosítsd róla, hogy hozzád fordulhat, ha kérdése van
- ha felhív, vedd fel mielőbb a telefont, ne fáraszd bonyolult automata menükkel, törekedj az egyszerű, gyors ügyintézésre (röhej, de 2015-ben még mindig 10-50 perc mire egy banki vagy telekommunikációs cég élő hangot kapcsol..)
- ha ételt rendel, de te nem vagy egy gyorsétterem kínáld üdítővel és rágcsálnivalóval, amíg a séf elkészíti az ételt
- ha ígérsz egy időpontot: visszahívásra, ajánlat adásra, szállításra a legkevesebb, hogy ehhez tarts magad!
Tehát! Legyél gyors, pontos és akkor semelyik konkurensed nem előzhet be elhappolva az orrod elől az ügyfelet! :)
ui: ha pedig valamiért nem tudsz időben lépni, TÁJÉKOZTASD!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.