Legyél sikeresebb napról, napra!

Utolsó kommentek:

Nemes Lenke 2017.09.22. 08:30:35

@czinimini: Köszönöm az észrevételedet. Kinagyítva szerintem el lehet olvasni nagyjából, de nem is ez a lényege, hanem a szemléltetés. :)
De természetesen hétvégén elkészítem gépen a két vázlatot és kicserélem a képeket. ;)

Bejegyzés: Hogyan győzd le a mondatkígyókat?

czinimini 2017.09.21. 14:02:21

Komoly segítség lenne, ha el lehetne olvasni az írást a fotókon! Egy jó vázlat valóban segít a fogalmazásban. Az sem baj, ha nem körben van, csak úgy egymás alatt.

Bejegyzés: Hogyan győzd le a mondatkígyókat?

Nemes Lenke 2015.09.23. 09:39:36

@bravura: Kedves bravura! Köszönöm az építő jellegű kritikádat. Ezentúl sokkal jobban fogok igyekezni. :)

Bejegyzés: Nehezen érthető a terméked? 4 tipp, a vásárlás beindítására

Nemes Lenke 2015.09.12. 12:01:55

@Boka1: Például, ahol én dolgozok, a Sales Akadémián ;)

Bejegyzés: Lojális dolgozó 5 lépésben

Nemes Lenke 2015.09.09. 16:11:51

@shitgun: Szia shitgun! Szuper a kérdésed. :) Valószínűnek tartom, hogy kevesen fognak ilyen hashtagekre rákeresni, de nem kizárt. Pláne, ha gyakran használod, és látják az ismerőseid, olvasóid, követőid- lehet hogy ők rákattintanak és nyugtázzák, hogy ez a te egyedi címkéd. Előbb utóbb lehet, hogy lesz más is, aki ezt elkezdi használni, mert megtetszik neki.
Maga az értelem a # használatánál abban rejlik, hogy egy adott téma(vagy esemény) iránt érdeklődőknek nyújt segítséget a tartalomgyűjtésben. Éppen ezért a releváns hashtagek használatát javaslom csak. Könnyen elértéktelenednek a tucat hashtagek, ha nem azt mutatják meg, ami után érdeklődik az ember... és akkor semmi értelme nem lesz ezeknek a címkéknek. Nem fogja javítani a felhasználói élményt.

Bejegyzés: 7 klasszikus hiba a közösségi médiában (nem csak cégeknek...)

2015.09.09. 10:12:18

Ezt a hashtag dolgot egyébként magyarázza már el valaki nekem. Elvileg arról szólna ugye, hogy kereshetőek legyenek a bejegyzések, vagyis ha kiteszem a VW Golfomat, és tagelem, hogy #golf, akkor a többi golfbuzi rátalál és öröm. Na de akkor mi az értelme az olyan hashtageknek, - és ezekből van több, sőt, én kb csak ilyeneket látok - hogy #demarhajótebédeltem, #szupernyárihangulatban, vagy #imádomaviszkikólát., és a hasonló baromságok. Ezek mi a francra jók, valaki valaha rá fog keresni arra, hogy #szeretemakiskutyámat?

Bejegyzés: 7 klasszikus hiba a közösségi médiában (nem csak cégeknek...)
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása