Léteznek olyan mumusok, amitől mindenki retteg. Senki se szeretné átélni, pláne kampányidőszakban.. Ha van egy megbízható hírlevélszoftvered, akkor ezektől biztosan nem kell tartanod!
Az első: a leiratkozó.
Aki leiratkozik, az nem potenciális vásárló. Az ő bizalmát vagy nem tudtad elnyerni, vagy egyszerűen nem a célcsoportod. Kár bánkódni érte, örülj neki, hogy tisztul a listád! Ha egy kampány alatt nagyon sok a leiratkozód, vagy úgy általában nagyon sokan vannak, akkor itt az ideje, hogy felülvizsgáld a feliratkozó gyűjtő rendszered.
Lehet, hogy jól hangzik, hogy nagyon sokan vannak a listádon.. de ha ezek a feliratkozók nem a célcsoportod, akkor hiába feszülsz meg a legtutibb kampánnyal, akkor sem fognak vásárolni...
A második: aki nem nyitja meg a leveled...
A tárgymezőn sok múlik, de sokszor kerül spambe a leveled, és így akkor se tudja megnyitni, ha amúgy szeretné. Erre lehet egy jó megoldás, egy nagyon rövid e-mail, amiben egyetlen mondattal utalsz rá, hogy már küldtél X. levelet, de ő még nem reagált rá... Ennek a tárgymezője legyen egy kérdés: Keresztnév, megkaptad?
A harmadik: aki nem kattint át...
Látod, hogy megnyitja, de nem kattint... Ilyenkor könnyen lehet, hogy egyszerűen nem elég jó a szöveged.. A számukra is azt javaslom, hogy legyen talonban egy leveled: Keresztnév, még nem láttad? Szintén egy rövid kis levél, egy jó érvvel, hogy miért kattintson!
Azt javaslom, hogy ezeknek a talon leveleknek ne legyen se sablonja, se túl sok "hírlevél" jegye, így könnyebben bejut az elsődleges postafiókba. Természetesen az adatvédelmi előírásoknak megfelelően az egykattintásos leiratkozást itt is biztosítanod kell.
Írd a kampányleveleidet szívvel-lélekkel és valóban legyen jó az ajánlatod, akkor a többivel nem lesz gond! Ettől a 3 mumustól pedig ezentúl nem kell tartanod.. ;)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.