Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. augusztus 15. 10:00 - Nemes Lenke

Timing- a posztok sikerének egyik kulcsa

Már volt korábban szó arról, hogy a tartalom milyen fontos. Az organikus elérések számának emelésben a másik igen fontos tényező az időzítés

Minden platformnak meg vannak a saját  napszakjai, amikor a felhasználók a leginkább használják. Ha hírlevelezel, és szoktál tesztelni, akkor láthatod, hogy vannak olyan időszakok amikor, ha kiküldesz egy levelet többen olvassák, nagyobb lesz a konverzió.

Ennek az az oka, hogy ha az adott felületen több felhasználó van jelen az abban a pillanatban, akkor potenciálisan több ember hírfolyamában jelenhet meg a posztod, vagy a beérkező leveleket többen nyitják meg azonnal. (ha pedig még válaszolnak is.. az maga az überkirályság az e-mail marketingben, de a közösségi felületeken is nagyon fontos az aktivizáló hatás.)

Nincs más dolgod, mint megtalálni a megfelelő időpontokat, amikor a legtöbb embert érhetsz el. A Pinteresten találtam az alábbi képet (a szöveget én magyarosítottam rajta). Ez a legnépszerűbb közösségi felületek elemzésével készült. Azt vizsgálták, hogy a nap mely időszakában hol inaktívak a felhasználók éppen.

(ez nem azt jelenti, hogy ugyan azt az üzenetet ezekben az időzónákban tedd ki minden platformra..)

Ne feledd azonban:

A megfelelő időzítés NEM GARANCIA arra, hogy sok embert elér az üzeneted. Hiszen ha rossz az üzenet, akkor hiába ér el a megjelenéskor több embert.. Ha nem váltja ki a megfelelő reakciókat (kattintás, lájk, komment, pinelés, ... ) akkor nem lesz nagyobb az organikus elérés, mint más időszakokban. 

Tehát a mankó, hogy mikor-hova nem érdemes tartalmat megosztanod:

11864800_876110575757491_3247564947847589531_o.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr457708046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása