Legyél sikeresebb napról, napra!

2015. szeptember 02. 10:00 - Nemes Lenke

Hogy oszd meg a történeted a közösségi média felületeken?

Nemrégiben a Pinteresten találtam egy szuper infografikát. A kép nagyon részletesen, és humorosan mutatja be, hogy melyik közösségi felület mire való. 

Mindegyiknek meg van a maga sajátossága, a kommunikációs stratégiája ezért ugyan azt az élményt nem oszthatod meg mindenhol ugyan úgy, hiszen aki több platformon is követ Téged, halálra fogja unni magát nálad.


A képen azt láthatod, hogy hol mit kell közzétenned arról a hétköznapi eseményről, hogy kávézol egy klassz helyen. 

11800520_876105692424646_2135601967773204240_n.jpgHa figyelsz megláthatod, hogy melyik felületen érdemes hashtagelned is, igaz ez az infografika már közel 3 éves, és azóta ezt a funkciót sok másik platform is sikerrel beépítette. Nézzük hát részletesen:

Facebook: Szeretem a kávét.

Tumblr: #kávét iszok.

LinkedIn: Jó vagyok a kávé ivásban. 

Youtube: Nézd meg, hogyan iszok kávét.

Myspacen: 13 vagyok és kávézok, amikor épp nem készítek fotót magamról.

Pinterest: Itt egy kép és recept gyűjtemény a kávékról.

Quora (ez egy kérdezz-felelek oldal, olyan mint itthon a Gyakori kérdések kb..):  Mi a különbség a Latte és a Macchiato között?

MeetUp-on: Menjünk és igyunk egy kávét együtt.

Digg-en (hírmegosztó portál): Itt egy halom népszerű cikk a kávézásról.

Google+: Én egy Google felhasználó vagyok, aki kávézik.

Foursquare: Itt iszok kávét.Sokat járok ide, itt én vagyok a "Polgármester".

Instagram: Itt egy vintage fotó róla, ahogyan kávézok.

Láthatod, hogy ezt az egyszerű kis mozzanatot, hogy iszol egy csésze kávét 12 különböző platformon 12 féle módon oszthatod meg a nagyvilággal. Ebben az a jó, hogy aki követ téged a Facebookon, LinkedIn-en és a Pinteresten is, annak se leszel unalmas a csésze kávéddal, hiszen mindenhol más-más kis morzsát osztasz meg erről az eseményről. Ha ügyesen navigálod a követőket ezen hír részletek összegyűjtésére egészen mélyen beégsz a tudatukba, hiszen minden olyan platformon, alkalmazásban amelyet használnak találkoznak az üzeneteiddel. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy oszd meg ugyan azt a hírt 12 platformon, de ha 3-4 csatornát használsz rendszeresen az már igazán izgalmassá teszi a kommunikációd (a blogod és a weboldalad se felejtsd el! Hiszen a végső célod oda terelni a forgalmat, hogy aztán vásárlókat generálj belőlük :) ) 

Tedd próbára ezt a stratégiát, és mutasd meg, te hogyan kommunikálsz a különböző közösségi felületeken!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr997746454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Legyél sikeresebb napról, napra!
süti beállítások módosítása