Nemrégiben jött a bogár, hogy újra futni szeretnék, így a nyakamba vettem a plázát és az internetet, hogy megkeressem a megfelelő cipőt.
Tudtam magamról (egészséges önkritika..), hogy:
- valószínűleg rövid életű lesz ez a lelkesedés, ezért túl nagy anyagi befektetést nem kell tenni ez ügyben, viszont
- ha tévedek és mégis rendszeres lesz ez a fajta mozgás, akkor olyan cipő kell, amiben nem újul ki az ízületi gyulladásom
Ergo kellett egy olcsó, de jó cipő. 1-2 napnyi téblábolás és számtalan cikk és webáruház után (a pláza gyorsan kiesett, mert nem szeretem a tömeget, és az egyetlen cipő, ami tetszett nem volt a méretemben..) végül megrendeltem a netről A CIPŐT.
Sok-sok-sok cipőt néztem meg, és végül a Dechatlonból választottam egyet azért, mert a termékleírásban volt valami, ami meggyőzött. Nem csigázlak, ez a kis extra egy videó volt.
Egy nagyon egyszerű, és hangulatos kis fél perces mozgókép, ami bemutatta használat közben a cipőt, valamint szétvagdosva egy strapa próbán is. Az a videó annyira meggyőzött, hogy eszem ágában sem volt elmenni és felpróbálni.. egyből megrendeltem.
A termékleírásokba azért is jók az ilyen kis extrák, mert pl. Youtube-ról behúzva rögtön van egy extra csatornád, ahol rád találhatnak. Egy néhány mp-es videó sokkal hatékonyabban tud vágyat kelteni, mint egy többsoros bekezdés, hiába írsz le sok-sok részletet..
Ma már egy közepes árkategóriájú fényképezővel vagy épp egy jobb mobillal is tudsz ilyen néhány mp-es kis videókat készíteni. Körbeforgatod a terméket, megmutatod használat közben, eleje vége főcímet pedig Movie Makerrel is tudsz hozzá tenni. :)
Ne felejtsd el, a termékleírásnak nem az az elsődleges feladata, hogy a paramétereket közölje, hanem az, hogy megmutassa az érdeklődőnek, hogy ez a megoldás a problémájára. Vágyat keltsen, eladja a terméket.
Használj bátran videót akkor is, ha nincs még anyagi kereted profi eszközökre, a vásárlók ezzel sokkal megbocsájtóbbak.. ;)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.